InhetVeldFoto Fotografie & Design

Welkom op mijn blog!
Ik heb deze blog gemaakt als een aanvulling op mijn website. Hier vind je mijn meest recente werk, of dingen die ik leuk vind om met jullie te delen.....

maandag 7 maart 2011

Amelie | Babyfotografie

Afgelopen zaterdag kwam Amelie met haar pappa en mamma en de trotse opa's en oma's (4 man/vrouw sterk) in mijn studio. De pappa van Amelie is een neef van mijn vriendin Daphne. Zij zou dan ook deze shoot doen maar ik mocht als tegenprestatie voor het "lenen" van mijn studio Amelie ook op de foto zetten!
Wat een scheetje was deze mooie dame van 5 maanden! Zij bleef maar lachen en lieve gezichtjes opzetten. Heerlijk! Het was voor mij wel wennen hoor normaal ren ik rond met de camera maar nu heb ik eens mijn rol als assistent kunnen vervullen. Ach en voor zo'n enkele keer vond ik dat ook nog best wel leuk.

Dit zijn mijn resultaten van de shoot:


2 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend mooie foto's!!
    en we vinden het erg leuk dat je de foto's van ons meisje op je site wilde zetten..zijn erg trots!

    groetjes van de papa en mama van amelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arie van Wiggen11 maart 2011 om 09:29

    Wat een mooie grote kijkers heeft ze, geweldig!

    Mooie plaatjes Karin!

    BeantwoordenVerwijderen